NADAWANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI
Osoba kontaktowa
Andrzej Bartnikowski
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Przasnysz - pokój nr 6 (parter)
Telefon kontaktowy
(29) 751-21-38
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości.
- Dokumenty potwierdzające prawo własności do nieruchomości (kopia aktu notarialnego, kopia wypisu z rejestru gruntów, kopia wypisu z księgi wieczystej, kopia postanowienia sądowego).
- Dane o położeniu obiektu wraz z naniesionym wejściem do budynku (kopia mapy zasadniczej, kopia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej budynku, kopia projektu zagospodarowania działki).
- Pełnomocnictwo, jeżeli inwestor reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika wraz dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł od złożonego dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jego odpisu, wypisu).
W przypadku budynku nieujawnionego w ewidencji gruntów i budynków do wniosku należy dołączyć Decyzję pozwolenia na budowę.
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NADANIU NUMERU PORZĄDKOWEGO
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego
2. Do wniosku należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za wydanie zaświadczenia.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.)
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)





