Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przasnyszu potwierdza, że w ramach zachowania trwałości utworzonych i wspartych w projekcie miejsc świadczenia usług społecznych po zakończeniu jego realizacji zapewnia instytucjonalną gotowość do utrzymania trwałości projektu „Usługi społeczne w Gminie Przasnysz”.
Wspomniany projekt oznaczony nr.: RPMA.09.02.01-14-j488/23 został dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020, Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Usługi społeczne i opieki zdrowotnej – projekty konkursowe. Przewiduje on wsparcie w postaci:
Usługi w ramach instytucjonalnej gotowości są świadczone odpłatnie.
Jednocześnie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przasnyszu informuje, że w ramach trwałości projektu zapewnia stałe prowadzenie wypożyczalni sprzętów pielęgnacyjnych i wspomagających, z której mogą korzystać mieszkańcy Gminy Przasnysz.
Wykaz sprzętu w ramach wypożyczalni to:
Lp. |
Nazwa asortymentu |
Ilość dostępnych sztuk |
1. |
Składane krzesło toaletowe |
3 szt. |
2. |
Pneumatyczna miska do mycia głowy z prysznicem |
5 szt. |
3. |
Materac pneumatyczny przeciwodleżynowy |
7 szt. |
4. |
Chodzik czterokołowy |
4 szt. |
5. |
Wózek inwalidzki |
3 szt. |
6. |
Podnośnik |
4 szt. |
7. |
Wałek przeciwodleżynowy |
5 szt. |
8. |
Okrągły taboret pod prysznic |
3 szt. |
9. |
Kule |
12 szt. |
10. |
Łóżko rehabilitacyjne |
7 szt. |
11. |
Koncentrator tlenu |
4 szt. |
12. |
Rotor rehabilitacyjny |
9 szt. |
13. |
Materac piankowy |
7 szt. |
14. |
Pionizator Albatros |
1 szt. |
15. |
Kabina Ugul |
2 szt. |
16. |
Osprzęt do Ugula |
1 szt. |
Zachęcamy wszystkich mieszkańców Gminy Przasnysz do korzystania z usług wypożyczalni.
Projekt był realizowany w okresie od 1.09.2023 r. do 31.12.2023 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Urząd Gminy Przasnysz pracuje:
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00